Ingen frivillige - intet marked. Jeres indsats har stor værdi for byen og foreningslivet!

Frivillig hjælper i 2023
Vi har brug for dig! Vi ser frem til din tilmelding senest 26. april.
Hjallerup Marked har brug for frivillige før, under og efter markedet. Jeres indsats gør Hjallerup Marked til den fortsatte succes.
Vi håber også, at der kommer nye frivillige til, så alle dermed får en sjov oplevelse og samtidig får givet sit bidrag med sin arbejdsindsats til byens fortsatte udvikling.
Husk at uanset hvor vi hjælper, og uanset om vi hjælper før, under eller efter markedet, er vi alle en nødvendighed for i fællesskab at skabe Hjallerup Marked.
Tilmeld dig ved at trykke her.
(Vi anbefaler, at vagtsystemet kun bruges fra en computer, da det ikke er optimeret til tablet og mobileenheder. Husk at tilføje info@hjallerup-marked.dk som sikker afsender i din mailboks).
Vi ses på Hjallerup Marked 2023

——————————————————————————————————
Personalegoder for frivillige
Husk at bestille og hente dine Personalegoder INDEN Hjallerup Marked!
Du kan hente Personalegoder i Markedshallen på Markedspladsen:
- Mandag den 22. maj kl. 17.00 til 20.00
- Tirsdag den 23. maj kl. 17.00 til 20.00
Betaling med MobilePay og kontanter!
Som frivillig for Hjallerup Marked har du mulighed for personalegoder:
- 1 gratis T-shirt
- Rabatkuponer til drikkevarer (væskebilletter): 1 vagt = 5 stk., 2 vagter = 10 stk., 3 vagter eller flere = 15 stk.
- Når du køber drikkevarer, skal du betale med 1 billet og 15 kr.
- Er du over 18 år: Væskebilletten kan bruges til øl, sodavand eller andre drikkevarer.
- Er du under 18 år: Væskebilletten har en anden farve og kan kun bruges til alkoholfrie drikkevarer.
- 1 eller 2 ark á 10 Tivolibilletter for 200,- pr. ark. Det er forældre, der kan købe Tivolibilletter, og højst 2 ark pr. hjemmeboende barn under 18 år.
- Mulighed for deltagelse i Afslutningsfesten til en pris af 75,- kr. pr. person for dig og en ledsager.
- Forplejning under markedet, jf. reglerne herfor.
Du betaler for Tivolibilletter og Afslutningsfest ved afhentning.